1 februari..

0kommentarer

Så var decenniets första månad slut. Har ni märkt att tiden går så jädra fort?
Bogey & Bergman.
I Michael Curtiz regi och Max Steiners score. En klassiker från WB!





Mitt hår är mörkt nu förresten, sen förra veckan, samma dag vi började kursen på Univeristetet faktiskt. Det verkar kul, jag gillar historier bakom och lektor JT är kunnig som få. Jag hänger inte med i musiktermer, omusikalisk som jag är men som tur var handlar det inte mycket om sånt..
   Jag vet inte vad kursen leder till, varken för mig eller de typ tjugo andra som var där förutom att jag nu inte bara kommer titta på eftertexter när det gäller film utan också musiken. Har sett en massa film (Sweeney Todd, Chocolat, Proof of life och Casablanca) i helgen och uppskattat det mer och mer. Åh, vad jag skulle vilja vara med om en filminspelning men jag är inte kreativ så jag kan inte skapa någonting - det måste finnas något annat.

Det händer saker på jobbet, vi får se vad som händer när allt är klart. Ska snart dit, känner mig lite sjuk men struntar i det eftersom det bara är två timmar.

Kommentera

Publiceras ej