Credits..

2kommentarer

Jag älskar eftertexter!! På film.. Självklart gillar jag ofta också filmen före eftertexterna, men de har något speciellt. Ni förstår inte charmen eller hur? Det är bara en massa text.

Låt mig förklara.
Ofta är det bra musik, om det inte är något fartfyllt/fint/fantastiskt kan det vara en plåga. Man kan nynna med och förundras över hur mycket folk som jobbar på en filmproduktion. Det tycker jag är coolt.
Men det är synd att inte många är som jag och ser på eftertexterna, ni vet inte vad ni missar. Ofta är det bara text, men någon gång ibland kan bloopers eller annat extramaterial finnas med. I den tredje filmen av Pirates of the Caribbean missar man en väsentlig del av filmens slut. Så ni som inte har sett, det är inte för sent.
Yoho..yoho a pirates life for me.

2 kommentarer

Erica,

19 Sep 2007 14:28

Jag tittade på Pippi Långstrump igår med min lillebror på 2 år, där har du mer pirater ;)
Haha :)

Jennie

08 Nov 2007 19:43

haha förlååt ;P

Kommentera

Publiceras ej