I have hope..

1kommentarer

Den första dagen av den tredje månaden är det i dag. Låter som något slags horoskop om man kan ju hoppas på att bra saker ska hända i mars. Jag har hopp, om många saker, det ger sig aldrig i mig.

Gårdagen var den sista dagen på utbildningen, Bitte har lärt oss the basics när det gäller bokning och incheckning, de tre timmar i veckan vi ska jobba fram till sommaren ska förbereda oss inför situationer som kan inträffa.
  Jag var nog glad igår, främst för att kvällen skulle spenderas med Y, senaste gången vi hade en riktig kväll för att snacka, prata och vara uppe alldeles för länge, var i oktober. Det var alltså på tiden. Många samtalsämnen av olika vikt and importance betades av, helt enkelt en mycket trevlig time... Tack för att du är mitt stöd.
Vi somnade vid 6 i morse, och sedan skulle dancetudor Y åka till en kurs i stan (Stockholm för er som inte är nynäsbor.)
Enkel förtydelse: I stan=Stockholm. På stan= Nynäshamn..

Vid elva blev jag väckt för att dra mig på stan och  trött - ack så trött - shoppade jag till mig två snygga och sköna koftor. Jag kunde konstatera att mitt första besök på stan på en månad hade givit goda resultat. Jag kom sedan fram till att det är bäst att inte göra någonting idag, har inte orken för det. Alltså blir det svenskaanalysen imorgon. Bara melodifestival ikväll.

- Jag vet att jag skjuter upp saker nu och att det inte är bra, men det kan inte hjälpas.

1 kommentarer

J

01 Mar 2008 21:53

klart mars blir bra... någon fyller ju arton..hihi
och så är det ju så att det vi väntat på börjar igen 31mars första matchen.. och sen blir det april och 7 blir det första hemme...jag säger bara i år är vårt år...RAMI SHABAN

Kommentera

Publiceras ej