Nostalgia..

4kommentarer

Om jag hade vetat för flera månader sen att jag skulle skriva mitt första inlägg för dagen nära sju på kvällen så hade jag inte trott på det. Där ser man vad saker kan förändras..

Vi fortsatte med fordons-, hytt- och kupébokning idag, jag var mycket piggare idag, inte imorse dock, men jag tror att man vänjer sig rätt snabbt vid att vara alert på jobbtider och inte sega ihop runt tre.
  
image197

Jag har blivit nostalgisk, den lilla flickan i mig som lyssnade på Backstreet Boys lyssnar även nu. Måndagen den 14 april kommer BSB till Hovet och J och jag ska gå. (I figure we´ll squeeze it in between some Bajengames..) Till följd av beslutet för att besöka denna konserten så har jag lyssnat lite extra på låtarna på youtube (äger tyvärr bara en skiva) och det sjuka är att man kan vartenda ord. Är ni fans?  I den något mer mogna ålderna jag är i nu så märker jag att orden är de värsta klyschorna, men vem bryr sig?
Det är ju BSB.

4 kommentarer

mojsan

27 Feb 2008 19:33

hehe, vad är det för utbildning?

Ja verkligen, något man borde ha ofta!

Tobias

27 Feb 2008 19:33

svar: ngt sånt är det, ganska trist gala egentligen =P

Tobias

27 Feb 2008 19:52

svar: sant, de där stämde bra =P

J

01 Mar 2008 21:57

Kan alla låtar utantill och älskar de fast de är lite töntigt... fjärde konserten med de för mig.. synd bara att vi missar AIK..

Kommentera

Publiceras ej