T.G.I.F

5kommentarer

Den här veckan har varit längre än normal och vanligtvis är fredagar något att se fram ihop.
Dagen är redan slut och jag har ingen lust att gå hem, sitter här i datasalen där gårdagens ordbråk utspelades, något som verkar utrett för stunden.
Ska som vanligt packa mig över till mamma den här fredagen, känner mig alltid som en packåsna. Helgen måste faktiskt upptas av lite studier efter en så innehållslös vecka men på lördag är det fest och på söndag, en seg dag, kommer jag väl att tvingas till kvarnis igen.
Maybe not Thank God It´s Friday!





5 kommentarer

J

28 Sep 2007 16:16

det är klart det är bra att det är fredag..filmkväll ikväll, fest imorgon och självklart blir det kvarnis på söndag=P
M = Head cheerlider;)
det kommer bli en askul helg
//J

Mattie

28 Sep 2007 16:31

Ja, om man ser det så. Var kanske inte på det bästa humöret klockan 11.32 men nu ser jag fram emot filmkvällen. Vi ska hålla en låg profil OM vi går på söndag, kommer nog inte orka med att "cheerleada"..

J

28 Sep 2007 16:34

ja då..låg profil jag förstår.. bara en skylt och tre hejaramsor=P
//J

M

28 Sep 2007 17:00

Eller hur? Det där får vi snacka om.

J

28 Sep 2007 21:12

Japp..vi får väl se på söndag=P
//J

Kommentera

Publiceras ej