SYTYCD

4kommentarer

Nästa vecka är det final i So you think you can dance.
Vet inte vem som vinner (let´s keep it that way) men hoppas på Sabra. Min dansande vän tycker att Danny har fina linjer, kan ärligt talat säga att jag inte vet vad det betyder, tycker faktiskt att han borde åka ut, han är lite tråkig. Jag tror på Sabra, de andra tjejerna bleknar i jämförelse och Neil är för söt för att vinna. Pasha åker nog ut ikväll.

Jag kan faktiskt inte förstå att jag missade hela första säsongen och lite av andra, det är ju ett kanonprogram!
Säger bara. Parkbänken. 

4 kommentarer

Anonym

19 Sep 2007 17:38

Lilla du..klar att so you think you can dance är bäst:)..
Men en sak ska du veta..om det är någon som är tråkig så är det just sabra..visst är hon en jätte bra dansare men hin har ingen personlighet:)
Och efetrsom jag antar att jag är den dansande vännen så vill jag sälvklart säga att danny är bäst:P pch han har underbara linjer och teknik och center och är allt annat än tråkig:)
men det är svårt alla är så himla bra:P
Och ja neil är nästan för charmig;) och as coll..plankan på bordet igår alltså..
//Heja Danny (och neil..och lite pasha)

J

22 Sep 2007 19:18

lite nice..de fyra jag ville i final..jag sa att det skulle bli dem redan för flera veckor sen..
men jag tror tyvär att sabra vinner..
//J

Mattie

23 Sep 2007 15:29

Skulle faktiskt vilja att Neil vinner, men det blir Sabra om det är en tjej. Lacey/Lauren (de är så lika, vilken är i final?) kan inte mäta sig..

J

23 Sep 2007 18:25

mm..jag hoppas på danny han är ju den bästa dansaren..men det gör ju förståss inget om neil skulle vinna=P..
Lacey är det som är i finalen..benjis syster..
jag tror att hon kommer 4, neil 3, danny 2 och sabra 1...
//J

Kommentera

Publiceras ej