Sådan fader, sådan dotter..

2kommentarer

Jag kommer att bli precis som min pappa.
Han är minst sagt en social varelse och känner typ alla. Det visar sig ofta när vi är ute och går i staden (visst den är liten) och han hälsar på tre av fem personer vi möter. "Nu börjas det igen", brukar han säga till mig med ett leende. Jag har efter alla dessa år vant mig vid att det brukar ta lång tid eftersom man stannar för att prata med någon var tionde meter..

Varför jag tror att jag också kommer att bli på så vis är enkelt: jag är väldigt lik honom.
Alldeles nyss på stan gick jag själv hem från Konsum och hälsade på två personer. En väninna till mamma och en kvinna som jag inte träffat på mer än tio år, tror jag. Hon hade hand om cafeterian på Kvarnängen och jag hjälpte henne, så mycket som en sjuåring kan. Jag är glad att hon känner igen mig..
Det bådar gott för alla er som jag känner och ska lära känna.

2 kommentarer

J

27 Sep 2007 11:13

heh..kan se dig som din far=P
och vad var det du gjorde på kunsum!?;)
på söndag alltså..vi ska gå om jag så ska dra dit dig=P
//J

M

27 Sep 2007 11:30

Nej,nej och åter nej..

Kommentera

Publiceras ej