Nationalsång..

3kommentarer

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag har tron på mej själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och de e skönt när den äntligen kommer
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och den ger lust - när den kommer

Jag ryser.
Bara några matcher kvar i årets allsvenska, vi återfinns i mitten. Inte det roligaste kanske, men jag glädjer mig över fint spel och UEFA cupen. På torsdag är det "hemma" på Råsunda mot SC Braga.
Jag väntar.

3 kommentarer

Jenny

19 Sep 2007 17:48

""hemma""

Mattie

19 Sep 2007 18:01

Okej, dubbla citattecken! För Råsunda kommer aldrig bli hemma, det råttboet.
Söder forever.

Jenny

20 Sep 2007 21:26

Fan vad jag längtar till den 8:onde...=D

Kommentera

Publiceras ej