Jag tror inte på det här..

4kommentarer

Jag blir mer skeptisk till deeep-veckan för varje dag som går..
Idag har jag i alla fall varit duktigt och gjort lite arbeten som betyder något. Naturkunskapen, som vi har prov i nästa vecka, avklarades med hjälp av en nearlyblindfriend ( du vet vem du är).
Efter det var det dags för dagens...hm...aktivitet: muntligt engelskaförhör. Sedan: Ingenting.
Hem till en bror med ryggont. (Det känns som att rubriken "Varför man inte ska spela skadad" passar bra här)
Men det är en annan historia..

Just nu gillar jag inte fox.com eftersom de är världens segaste (jag vet, det är inte ett ord) på att uppdatera den nya säsongen av Bones. Okej, jag har inte bästa kollen på tidsskillnaden, men om programmet hade premiär igår 8/7c så borde det ha varit natten till idag! Varför har ingen skrivit vad som hände i det efterlängtade första avsnittet av säsong 3?? Jag passar också på att fråga varför tv3 inte ska börja sända Bones förrän i vinter?? 
Man ska inte heller gå in på fox.com/dance för då vet man vem som vann titeln "America´s favourite dancer", något vi får vänta med till på tisdag..
Jag tror inte på att vänta... på just det här.

4 kommentarer

J

27 Sep 2007 11:16

(du vet vem du är) låter ju inte lite skumt..det låter som att ni har någon hemlig relation...=P
//J

M

27 Sep 2007 11:28

Jag förnekar.Tanken var att inte nämna namn, som jag hittils inte gjort på dig heller J!

JW

28 Sep 2007 11:27

Vadå, har vi ingen hemlig relation... Jag blir så sårad:P Kunde inte sammanfattat dagen (och mitt tillstånd) bättre själv. Funderar fortfarande på vem J kan vara...//JW (då J tydligen är upptaget)

J

28 Sep 2007 16:26

mhm..jaja..
du jag undrar också vem J är..//J

Kommentera

Publiceras ej