Hammarby - Braga

3kommentarer

Matchen startade klockan 19.00, min första gång någonsin på Råsunda som aldrig kommer att vara hemma. Med ynka 6972 personer i publiken trodde jag att det skulle bli en match där man hör vartenda ord spelarna säger, men tji fick jag! Bajenklacken sjöng för fulla halsar som alltid och jag måste säga att det kändes underbart bekant att höra. (Förresten får Råsunda bättre akustik när det är mindre folk där..)

Stjärnan heter numera Petter Andersson, med sina två mål var han outstanding. (Hoppas att Lars Lagerbäck på läktaren förstår vilken lirare Petter är!) Det första var snyggare: han bara sprang igenom Bragas försvar och knixade in bollen, det andra var viktigare eftersom vi åter tog ledningen med 2-1, som också blev slutrresultatet.

Söderbröderglöder...

3 kommentarer

J

21 Sep 2007 12:15

PETTER ANDERSSON..klart som fan han är bra..eller bäst..(det är ju till och med en spelare jag har känt till länge=P

Mattie

21 Sep 2007 17:03

Lilla J.. Du ska få se några fler spelare som är bra. Vänta tills den åttonde bara..

J

22 Sep 2007 19:09

jo..längtar..men jag glömde texten i skolan så jag får ta hem den på månda och börja plugga=P

Kommentera

Publiceras ej