Förlust och vinst..

5kommentarer

Nynäshamns A-lag förlorade med 1-3 mot Örby. En solig och varm dag var det i alla fall, något man sällan kan säga om Kvarnis i allmänhet. Även om resten av staden har det finaste vädret så kan det regna på Kvarnängen...
En vinst kan man säga för oss att få sitta där och se på...eh fotboll i solsken.
J och jag diskuterade gårdagen, några sms störde henne. Det är flera personer som vi inte vet vad de tänker. Och nej, vi är inte bortskrämda till nästa gång.

"We win, we loose, it´s perfect."

5 kommentarer

Anonym

30 Sep 2007 20:20

hehe..Fotboll i solskenet..aa
visst=P
nej men det var jätte trevligt.. du och jag kommer bli de största fansen nästa sesong..
Jag träffade han som störde mig med sms..så det är löst nu..;)
//J

M

01 Oct 2007 09:15

Löst och löst, we´ll see about that!!
Vi ska absolut gå nästa säsong, du och jag (och Y om hon kommer ihåg att hon också ville bli maskot för laget)

J

01 Oct 2007 16:45

hehe..det är klart..men först kommer ju födelsedags kalaset på fredag..
det blir kul..
//J

Anonym

01 Oct 2007 17:28

Absolutly.. Vi ska göra en fin tårta. Ska vi sjunga också?

J

02 Oct 2007 18:05

Självklart..sjunga måste man alltid=P

Kommentera

Publiceras ej