En dag på Kvarnängen..

5kommentarer

Ja, det blev faktiskt en heldag på Kvarnängens idrottsplats (13-18), med två av min brors matcher. P-91 och B-lag, förlust med 3-5 respektive vinst med 9-3. A-laget spelade borta i Tumba, jag tror det blev förlust med 0-1, men de som är roligt är att flera nya nu säkert har blivit ordinarie..Grattis, säger jag till de två. Om det är sant alltså, min källa är partisk, same here!
Kallt var det och det blåser alltid på Kvarnis men något får en att glömma allt sådant; kanske är det spelet, eller är det vetskapen av att detta var sista matchen?  Nej, har man växt upp med fotboll så är det bara kul att få se laget man hejar på.

Men det är inte riktigt slut än.. A-lagets sista match spelas hemma på Kvarnängen söndagen den 30 september klockan 15. Välkommen dit (klä er varmt).

5 kommentarer

Mattie

23 Sep 2007 18:47

De två jag säger grattis till kan ju inte vara andra än..
Säger JK och JG er något?

Mattie

23 Sep 2007 19:07

Grattis också till Hampus Classon som gjorde sitt första mål på väldigt länge. Den glädjen som han visade är vad fotboll handlar om!

J

24 Sep 2007 08:46

nu avslöjar du dig helt ju..;)
och det var den 23 september igår?!
//j

Mattie

24 Sep 2007 10:15

Okej då, det är på söndag den 30:e. Var det svårt att lista ut eller?

J

28 Sep 2007 16:30

nej men jag måste ju jävlas med dig..;)
//J

Kommentera

Publiceras ej