Glasögonorm..

2kommentarer

Sitter just nu med glasögon på. Jag älskar dem och önskar att jag hade fel på ögonen. Har haft dem på mig ganska länge både igår och idag för att vänja mig. Snart ska jag behöva skiljas ifrån dem eftersom jag inte har pengar att köpa dem själv.
Det är mamma som behöver starkare slipning och har provbågar (med fönserglas i) med sig. Ni kanske inte vet detta men jag vill ha glasögon. Som om jag behöver se mer smart ut!!
Har tyvärr ingen bild, kanske tur det på ett sätt. 
Jag kan ha dem på fredag en stund så du ser J. Ögonkontakten blir svår dock om vi hittar dem.. 

2 kommentarer

J

31 Oct 2007 20:06

jopp..det måste jag få se=D

M

01 Nov 2007 12:30

Vi får se hur det blir med det, mamma ska lämna in dem imorgon men jag kan nog lirka åt mig dem...

Kommentera

Publiceras ej