A beautiful time..

2kommentarer

Låt mig först börja med att säga: Oh my god vilken dag!
Det började som bekant med att jag publicerades i NP, förlåt att jag tjatar, och följdes senare av flera intressanta händelser som såklart hade med K och G att göra. Ord kan inte beskriva vad som händer just nu men jag vet att några intressen har fördjupats mer än för några dagar sedan...
Sedan hem till J för trevlig pizza och tp-stund med J, B, Mic och C. Efter deras hemgång drog snacket om våra J:n igång på allvar - det är jätteroligt. Som om inte det vore nog, att prata om dem, så mötte jag en på tåget också.. Höstlovet blir långt, men för nu: godnatt.

2 kommentarer

J

27 Oct 2007 20:40

fy fan vilken underbar dag bästa någonsin!!.. Du måste berätta med allt imorgon om tåget;)
Och visst ändrade denna dag allt..Jag kan ju bara tala för mig(men om jag känner dig rätt så är det samma för dig) så har riktiga känslor växt fram.. Fan jag som hade lovat mig själv att inte bli kär=P fan vilka fjantar vi är..hehe..sorry men det är sant...
//J

M

27 Oct 2007 20:46

Du känner mig rätt, babe. Vi är riktiga fjantar, det är ett faktum, men vi väntar nog faktiskt på att de ska "sweep us off our feet". Vi pratar imorgon - men först måste vi titta över axeln för att se att de inte är där.
That´s just a part of it, it´s all for a little bit of love..

Kommentera

Publiceras ej