Oui oui..

5kommentarer

Denna fredag har varit nästan lika bra som fredagen den 26/10
Och jag är en liten feg person men det är bara så jag är och jag vill inte att folk ska pressa en. Ser ni inte att jag blir livrädd för sånt..

Samhällskunskap B, vi ska ju ha toppmöte någon gång så vi söker information om ett land. Frankrike är det land jag ska "predika" för, vet inte riktigt vad jag tycker om landet.
Vad tycker ni?
M
an förknippar bara landet med ost, vin och baguetter och med en flyktingpolitik som inte är bra. Plus det faktum att man inte kan förstå vad de snackar om, ouioui...

5 kommentarer

Erica,

09 Nov 2007 14:12

Otroligt vackert! :P

mathilda

09 Nov 2007 16:53

Hejsan matilda, det var ju lite konstigt ;)
ha en bra kväll du också :)

J

09 Nov 2007 17:11

Ska inte pressa dig..är ju lika feg själv=P

JW

10 Nov 2007 00:26

Sa ni gar fortfarande bara runt och fnittrar... ovantat! Ha en trevlig helg... Det ska jag ha med forhoppningsvis lite sol och bad da det formodligen blir over 30 grader Celcius har imorgon!!! Baugette!

J

10 Nov 2007 20:10

Du jag är kanske inte lika feg..gjorde mitt kanske liv största misstag just..Jag skrev till JG på pa..kommer nog inte till skolan mer den här terminen..
vad ska du göra imorgon?

Kommentera

Publiceras ej