Önsketänkande kanske..

2kommentarer

Jag sitter och kisar framför skärnen nu.. Jag, JAG med de perfekta ögonen. Är det kanske önsketänkande, de fina glasögonen väntar bara på mig.
Det är nog min hjärna som spelar mig ett spratt, det är faktiskt några meter fram till skärmen, tv:n alltså som datorn är kopplad till och jag ser men det är inte bekvämt.
  Kanske ska jag passa på att gå på en synudersökning igen, det kan ju inte skada. Mamma ska ju dit imorgon ändå, det är bara att följa med, vi känner optikern (min fasters kompis) också så det går nog bra.

2 kommentarer

J

01 Nov 2007 21:51

du vill inte ha glasögon..du tror bara det tills du får dem..jag gjorde det:) första gången jag fick glasögon när jag gick i trean=P
och dessutom ska du vara glad om du inte har något fel på ögonen du kan ju ha glasögon ändå:D

M

01 Nov 2007 22:01

Jag vet, jag ska vara glad för det.
Och jag har redan ändrat mig, om jag någonsin ens var riktigt seriös att skaffa dem. De var ju svindyra. Bara bågarna kostar 2500 kronor. Det finns inte plats i min budget för såna utgifter..

Kommentera

Publiceras ej