Me, myself and I..

0kommentarer

Personligt:
1. Vad heter du?
Matilda
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Elizabeth, men bara om jag bor i england med en viss gentleman som säger namnet så fint..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?  Emil, var jag planerad att heta..
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? Den bästa = 90..
6. Var bor du? Nynäshamn..
7. Bott utomlands? Nej..
8. Flyttat antal gånger?  Det blir till att räkna det...eh...8 gånger. Inom samma stad eller kommun iaf. Jag har ju bott i ösmo en gång och det får jag dras med hela livet =p..
9. Vart skulle du vilja bo? I en schysst lägenhet dit vinden tar mig..
 10. Vilken skolklass? SPSM2
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Skribent..eller något helt annat.

Utseende:
1. Hur lång är du?
161 hela cm! Jag har faktiskt växt..
2. Hårfärg? Blond. Naturlish..
3. Ögonfärg? Blågröna.
4. Mest nöjd med? Ögonen..
5. Minst nöjd med? Nagelbanden, jag biter på dem..
6. Skostorlek? 36-37..
7. Glasögon? Nej, men jag önskade ju förut att jag hade ett par..
8. Har du några piercingar/tatueringar?  3 hål i öronen. Planerad tatuering i framtiden..


Favoriter:
1. Filmer?
Äckligt gulliga filmer..
2. Låtar? Radiolåtar..
3. Årstider? Sommar.. Måste någon fråga varför?
4. Mat/Dryck? Hemlagat och vatten..eller mjölk..
5. Djur? Katter..
6. Färg? Grön..
7. Parfym? Live Luxe JLo
8. TV-Program? Studio 60 on the sunset strip och Bones..
9. Ämne i skolan? Textkommunikation tror jag, men ingen klar favorit i år..
10. Sysselsättning? Film och att vara med kompisar..

Kommentera

Publiceras ej