On the good side..

2kommentarer

Hallå i stugan.. Idag har jag nog vaknat upp med ett gott humör. Det är den sista riktiga skoldagen innan jul, vi ska prata betyg på Naturkunskapen och sedan renskriva en analys på Människan socialt och kulturellt.

Men jag lyckas alltid glömma allt det där, tänker bara på vad som ska göras efter skolan. Jag och några fler i klassen också måste köpa en liten julklapp som klassen ska få imorgon, vi ska ha fiskdamm (åh, så underbart barnsliga man kan vara..) och sedan ska jag hem och fixa inför kvällens julklappsutdelning för kompisarna.
Vad gör ni idag?

2 kommentarer

Barro

19 Dec 2007 13:24

Jag bloggvägrar för kung & fosterland - följ mina fotspår mot en bättre värld!

Matilda

19 Dec 2007 13:33

Bara så ni vet, andra bloggare, så är detta min vän och hon menar inget illa.
Bloggvägra - my ass!

Kommentera

Publiceras ej