Girl Power, Betnér och Galileo..

3kommentarer

Jag är trött.
Det har inte varit någonting särskilt på tv men jag tittade ändå på Spice Girls: Official Reunion (for old times sake) och Magnus Betnérs Inget är heligt, även lite av dokumentären om Peter Johansson som spelade Galileo i musikalen We will rock you i London, i vår är han aktuell i Footloose tillsammans med Anna Sahlin och Måns Zelmerlöw. Han sjunger otroligt bra, det har jag tyckt ända sedan jag såg honom i Så ska det låta i början av året tror jag att det var. Han hoppade sönder glasgolvet i studion när han skulle avsluta I want to break free...

image152
image153

3 kommentarer

Jennie

20 Dec 2007 23:29

de går ju en hel del på tv ju :O lr gjorde de förut iaf ^^
svar: skönt med jullov!

J

21 Dec 2007 11:40

blev tvingad att se spice girls jag med.. kalle ville att vi skulle träffas en sista gång igår eftersom barro åkte idag och inte kommer hem fören nästa år.. så då blev det spice girls såklart...
Hehe..så sant..jag har haft den låten med britney jättelänge men har inte tänkt på det nu...och inlägget ändrade jag för säkert en månad sen ska nog ändra igen för det är sant det stämmer inte alls...

Matilda

21 Dec 2007 11:43

J, varför länkar du till mig..

Kommentera

Publiceras ej