Semester i 100 knyck

0kommentarer

Det har varit rulle på denna semester i år! Har knappt varit hemma känns det som och första jobbveckan gick jag med känslan att det hade krävts någon semestervecka till för att återhämta sig. 

Men kul har det varit.

Plockar upp där förra inlägget slutade. Efter Nåttarö med gänget blev det ytterligare en liten båttur. Jag badade och det var banne mig iskallt! Dagarna efter det åkte jag och Sofia till Biarritz, sydvästra Frankrike. Njöt av ett lite varmare Atlanten, åt gott, kollade solnedgångar, surfgrabbar och hade det allmänt mysigt. 
Väl hemma (efter 22 timmar flygförsening) var det bara att packa om väskan. Nästa resa bar iväg till Borgholms slottsruin där GES hade konsert. Mamma, jag och Toini var mycket nöjda. Skivan de gav ut efter fotbolls-VM 1994 betyder så mycket för mig. Nostalgin är stark. 
En lite spontan resa till ön blev det också. Burgsvik med Em, N och Al. God mat, bad, cykeltur till Hamra och middag på Grå Gåsen hann jag med innan det var dags att ta färjan hem och direkt till Robbie Williams-konsert i Stockholm. Han är fortfarande grym men lever på de gamla låtarna. 
Här tog semestern slut men endast ett par dagar på jobbet innan ledig helg och det blev dags för Nynäskalaset. Magnus Uggla var riktigt bra första dagen men jag fick feeling under Norlie & KKV också. På lördagen var det Miss Li som bjöd på grym stämning i tältet. 

Kommentera

Publiceras ej