Oktober

0kommentarer

Det har varit en riktigt bra höstmånad som gått. Jag har varit glad trots sjukdom och inflammerad visdomstand. En hel vecka låg jag hemma sjuk, vilade upp mig inför semestern kanske för då började det bli bättre. Jag åkte till Teneriffa i år igen med mamma och faster. Promenader, värme och sol, sangria och mat. Precis som det ska vara. Jag återvände lite brunare och i kg lite tyngre haha.

Väl hemma från Teneriffa rakt ner i GGN-trafiken på jobbet. Organiserat kaos varje år. Dessutom dags för att lägga stuveribeställning för 2017. Det är den tiden. Stressnovember kommer.

Helgen gick fort med extrajobb och nattjobb blandad med en stor skara vänner. Myste på Bar & Burgers i fredags med Jess, Kiby, Henkan och Joppe och var på 30-årsmiddag på Kroken med 86gänget, och så några ynglingar där jag faktiskt får räknas med tror jag. Vi var säkert 15 pers vid långbord som senare blev till efterfest. Jag gick därifrån direkt till jobbet inatt och inser att det inte är hållbart att dyngna längre. Riktigt trött idag. Men nöjd och glad för alla mina fina❤️

Kommentera

Publiceras ej