Blandade tankar och 100 %

0kommentarer

- Jag har fått nytt vikariat igen, nu på 100 procent till sista augusti nästa år. Därefter är min förhoppning att jag äntligen ska få bli fast. Håller tummarna. Snart varit på DG i åtta år.
- Det gör ont att backa i långt gångna tankar.
- Inser att jag bott på Toppis i två år och ännu har hallen inte målats om. Ska tag i det snart. Om någon vill hjälpa till.
- Septembersol, doften av tång, stenen med gravljuset på Ringvägen, det där havet återigen som jag inte kan få nog av.
- Känner sån kärlek för vårt AW-gäng som skapats i sommar. Givet oavsett om vi jobbat dagen efter eller inte.
- Darin på svenska. Lyssnar sönder på den skivan just nu.
- #helasverigeskramlar 25 kr/person/dag är vad UNHCR behöver för att hjälpa de som lider av kriget i Syrien.
- Rosa oktober.
- Mjölkkronan. Ica och Willys betalar extra till de svenska mjölkbönderna. Jag känner oväntat starkt för detta, nu ska här köpas svenskt, kosta vad det kosta vill. Farfars gener kanske?
- Bara 20 dagar kvar till Tenerifa. Packpanik kommer snart.

Kommentera

Publiceras ej