"Ungdomen brinner, ge mig eld. Skönt att jag aldrig blir tjugofem igen."

0kommentarer

Födelsedag idag. T-J-U-G-O-F-E-M
Grejen med mig och åldersnoja är för det första att jag har det typ vart tredje år, för det andra att jag såklart tänker för mycket på vad som kanske förväntas av en vid en viss ålder, krav som jag inte är i närheten av, för det tredje att jag fortfarande kan se ut som tolv i fel vinkel eller klädsel. 

Dagen har varit bra i alla fall, började med lite jobb och fikade där. Bea och Emelie kom ner fast de var lediga - så fina personer! 

På tal om fina! Sofia och Jess kom hem till mig och vi mofflade i oss bakverk som det inte fanns en morgondag och pratade loss i flera timmar på balkongen. Sol var det också, härligt! 

Senare kom familjen med paket och blommor. Senaste tillskottet är lilla kusinen Rolle. Och den här bilden är så söt på honom och min bror! 


Kort sagt, bra dag! 
Men som rubriken säger: skönt att jag aldrig blir tjugofem igen.

Kommentera

Publiceras ej