Ledig helg

0kommentarer

Jag har jobbat nonstop sen Kristi himmelfärds och det visar sig alltid genom att jag börjar drömma om jobbet. Så helgens tre lediga dagar blev välbehövliga nu. I fredags var jag förbi jobbet för att vinka av K och blev medbjuden på afterwork på Freja med Linda, Elli, Charlie och Jasmine. Det blev en bra kväll, lagom för en fredag. 

På lördagen blev det Bajenmatch. Halmstad stod för motståndet. 2-2. Första besöket för året för mig, vilket är konstigt då jag de senaste fem åren varit på i stort sett alla matcher. Nu verkar säsongen gå lite sämre igen så det är kanske dags för mig igen. Motgångssupporter deluxe
Johannes Hopf avtackades under halvtid, han är den sista spelaren kvar från det lag som sist var i allsvenskan. Jag minns första gången jag och J såg honom på familjedagen i augusti 2008. Den där långe skåningen som stod i ett hörn med autografkort i hand, ingen visste riktigt att han blivit värvad men vips var Rami Shaaban skadad och Hopfen blev etta i mål! 
Mycket vatten under broarna har runnit sen dess och han har varit med om allt med oss så det är nog bra att han flyttar till Turkiet och ser hur långt det kan gå. 

Kommentera

Publiceras ej