G G N

0kommentarer

Havet är grönt och stormigt och det är nästan lika fint som när det glittrar ljusblått på sommaren.
Ledigheten i helgen, åh vad det har behövts! Veckan som gått har verkligen gått i ett...GGN-avgångarna är alltid en jäkla utmaning varje år. Man förvånas över hur stora ekipage som rullar på våra vägar och då jobbar jag ändå dagligen med 24 meters bil och släp. Men så många så kallade husbilar stora som bussar, med släp stort nog för en personbil som jag sett de här dagarna alltså.. Själva vinnaren av GGN för fjärde året i rad, fransmannen Pela, såg jag däremot inte. 

Veckan har satt sig i kroppen på mig. Igår var jag tvungen att stoppa i mig värktabletter igen för rygg och nacken. Och jag är förkyld, igen. Om mindre än en månad är det nog jag som kommer skippa TunnelRun.. 

Kommentera

Publiceras ej