Fredagsmys

0kommentarer


Den här veckan har rusat förbi, så här kommer en liten bildsammanfattning:

Långpromenad i höstkylan på Ringvägen. En mil i benen är bättre än inget nu när det gått lite trögt med löpträningen. Vänster knä, och formen överlag, börjar oroa mig lite.

Det var match mot Sirius i söndags. Ultrasgruppen UB firade 15 år med maffigt OH-tifo och bengaler (inte maffigt, bara idiotiskt). Bajen vann, vi har en andra plats, serien börjar dra ihop sig och allt ligger i våra egna händer nu. Ångest. 

Jag är "barnvakt" åt W medan mamma och R är på äventyr på andra sidan jorden. Vilket ju egentligen bara innebär att jag sköter markservicen hemma, W är ju 14 år och behöver ingen barnvakt, lite sällskap bara. 

Jag fick ett meddelande från fina N och Em som är inne i stan ikväll. De dricker vin utan mig för jag behöver verkligen vila ut efter denna arbetsvecka. 

Kommentera

Publiceras ej