You know what it is...

0kommentarer



Äntligen helg! Det har varit en annorlunda vecka, jag har knappt varit med i trafiken känner jag. Lite frakt, bokning på de evighetslånga tisdagarna samt uppdrag i tjänst med chefen. 
 
Det här med att vara involverad i sånt som har med budget att göra, att hon vill ha just min hjälp. 
 
Jag känner mig utvald och jag hoppas att hon ger mig mer att göra just för att hon tror på mig. Det finns de som jobbat längre än jag som inte verkar helt glada över detta, men jag tycker att man får ta för sig. Jag skulle bli uttråkad om jag satt på DG hela livet utan något extra att göra. Det är på det här sättet man utvecklas som person, och jag tycker det är otroligt kul att lära mig nya saker.
--
Imorgon väntar födelsedagsmiddag för Em med tjejerna! Härligt! 
På söndag blir det jobb igen, mer budget och ett kvällspass innan jag hoppar på båten och åker över för två dagar av MBL- och Unionenmöten. 
--
Bästa med fredagarna? Att det kommer en ny pod på helagotland.se 

Kommentera

Publiceras ej