Söndag

0kommentarer


Ledighet och vila i all ära men det står mot rastlöshet och att älska sitt jobb lite för mycket. Men denna långhelg har varit bra för mig.
En fantastisk podcasttorsdag följt av fredag på Sorundafestivalen och grillning i Ragnhildsborg. 
Lördagsshopping i Haninge och middag med pappa och brorsan på nyöppnade Kroken. Igår kväll efter middagen blev jag så rastlös, vad ska jag göra nu då? Var tvungen att säga åt mig själv att det är ok att sitta i soffan och läsa en bok en lördag. (Syrran blir glad att jag äntligen börjat läsa Divergent) Men jag var riktigt nära att ta en löptur trots att det egentligen var för sent. 

Idag har jag varit på lunch med C som var i stan för helgen innan jobbet i Sala började igen. Snart är det match och jag sitter i soldiset i Sjöstan och väntar på J.

Kommentera

Publiceras ej