En bättre tisdag

0kommentarer

25 grader ännu. Den här sommaren alltså. 

Pappa och jag lunchade på nyöppnade Sjöbodarna på Ankarudden idag. Superfint och gott, men dyrt.
Vi drog vidare till det första stoppet på min lilla todo-lista: Plantshopen. Jag har länge velat fixa lite växter till balkongen men inte orkat med planteringsdelen. Nu har jag både lavendel och solrosor som lyser upp härute. 

Mer shopping blev det, ska bjuda Mic och J på middag i veckan och har inhandlat vad jag hoppas blir gott. Har aldrig provat att laga det förut men det går nog bra.

Efter detta var vi tvungna att kyla av oss med ett dopp på Sågen. Det kryllar av broms så besöket blev inte så långvarigt. 

Nu varvar jag tvättstuga med att njuta av en liten drink på balkongen. (Försöker återskapa en riktigt god en som jag fick på Gotland att bjuda tjejerna på.)

Verkligen en bättre tisdag.

Kommentera

Publiceras ej