Söndag

0kommentarer




Vi hade det precis så här härligt igår! Just så!
Sofia gav mig ett par solglasögon som kom väl till pass på balkongen. Hon höll på att rensa ut en massa glajjor och dessa var inhandlade på någon marknad. Perfekta! En tjej kan inte ha för mycket solglasögon, som Jess skulle ha sagt. 

Sofia, Jessica, Minea och jag drack appletinis hos mig innan vi fortsatte hem till Jocke på Trehörningen där vi mötte upp Simon och Elin. Där grillade vi och drack vin till sent. 

Idag har jag bara orkat mig ut på balkongen. Sitter i solen och väntar på att Bajen ska spela borta mot Värnamo. Läste precis ut Alex Schulmans bok "Skynda att älska" och grät en skvätt för hur kärleksfullt han beskriver minnet av sin far. 
Såna här böcker och alla möjliga dokumentärer har jag snöat in på just nu. Det finns så mycket fint och hemskt i världen ju.

Kommentera

Publiceras ej