Stora & små köp

0kommentarer

Viljan att fixa lägenheten har inneburit många både små och stora köp den här senaste månaden. Jag ser dem som en investering för livet, trots att jag inte vet vad som kommer hända nästa år när mitt vikariat är slut. Jag har beslutat att inte tänka på det förrän i vår när jag måste kolla utbildningar ifall jag inte kan fortsätta på DG så nämner inget mer om det nu.
 
Att jag beställt så mycket grejer har också med jobbet att göra. Vill inte påstå att vi har ett slappt jobb, men när vi sitter långa dagar framför datorn kan man onekligen bli sugen att shoppa på nätet.
 
Saker som varit "absolut" nödvändiga köp den senaste månaden sträcker sig från den dyra soffan och tv:n till supersöta julgardiner från jotex, vinterfodrade träningskläder från stadium och en startplats till Stockholm TunnelRun 2014. Mycket nödvändiga köp i varierande prisklass ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej