Inredning & inspiration

0kommentarer

Jag måste inleda med att säga att det går i vågor det här med inspirationen att blogga. Kanske jag ska börja igen lite mer regelbundet, tänker jag på nästan på daglig basis, men det blir inget.

Något som får mig att vilja blogga är definitivt allt nytt jag vill ha till lägenheten. Den här tvåan på Toppis är som en omstart, denna gång vill jag ha det mer ombonat än det någonsin blev på Skebokvarnsvägen (där det tog minst ett år innan några tavlor kom upp på väggarna).

Just nu väntar jag på nya tapeter som ska upp i veckan och sen i december kommer soffan. Då blir det mysigt.
Under tiden försöker jag klura ut hur väggarna ska pyntas i övrigt, med tavelhyllor, fina saker/tavlor/fotografier. Jag kanske slänger upp några foton på det sen. När jag väl bestämt mig förstås.. Här är soffan i alla fall. Och där i cosy-hörnet, där kommer jag hänga i vinter ;)

Kommentera

Publiceras ej