2013 är snart över

0kommentarer

 
Jag är så glad över det här året, det var så rätt att sluta skolan och ha turen att få jobba istället. Under vårvintern plågade uppsatsen mig verkligen varje dag. Men det var ändå uppblandat med Skavlaninspelningar med C, tjejmiddagar med historiabruttorna, gym med J, Oscar Night med Yv, inflytt/90talsfest hos Yv, sista premiärmarschen till Söderstadion och kvalborg i Uppsala.
 
När sen uppsatsen äntligen blev klar och godkänd började våren, det var som att snön försvann i samband med det :) Jag sprang på, slog egna rekord på 5 och 10 km, njöt av sommaren då jag var ledig med midsommar i Ragnhildsborg, glass i hamnen, fotboll, fotboll, fotboll, middag på TGIF med K och M och även resor till Dalarna, Visby, London, Gran Canaria, bröllop i Arvika samt konserter med Robbie Williams och Macklemore.
 
2013 var även året då jag blev blodgivare, deltog i mitt första midnattslopp och gladdes åt det första besöket på ett fullsatt Tele2, jag flyttade från Högdalen hem till Nynäs, fick vikariat på DG och blev vänner på riktigt med mina fina kollegor, har grillat i november och kört gocart, anmält mig till en galen tävling i maj och ett millopp i november 2014 så träningen hålls igång.
Bloggen inför tävlingen, www.dgwarriors.blogg.se skapades med kollegorna M, J och S när vi fick klartecken från företaget. Dessutom har familjen uttökats i år med lillkusin Stellan samt kusinbarnen Olle och Melker. På det viset rullar det på. 
 
2014. Nu kör vi!

Kommentera

Publiceras ej