8 september..

1kommentarer

Snart fredag, så den här skolveckan kan ta slut! Nu har jag hunnit lämna in allt och redan påbörjat seminarieuppgifter till nästa vecka som jag inte kommer hinna på måndag när det är match. Se, man måste ju planera i förväg ;)
Jag är helt slut, så här var det aldrig på engelskan trots att jag kunde ha ångest över uppsatser men aldrig hade vi detta tempo.
Och så har jag insett att jag inte ser något, vilket kan ha något med tröttheten att göra. Därför blir det ett återbesök hos optikern inom den närmsta tiden.

På lördag blir det iaf familjedag. (Min och J´s femte tror jag) Våra tillgängliga småsyskon börjar växa ifrån den rätta åldern så vi får antagligen gå dit själva. Men det går väl lika bra det.

1 kommentarer

J

09 Sep 2011 13:20

haha om det ändå var så väl men det är faktiskt familjedag nr 6..

Kommentera

Publiceras ej