7 november..

3kommentarer

Hastigt och lustigt blev Fotbollsgalebiljetter bokade under helgen så det blir middagsmys med familjen snart vid Globen. Stora frågan är väl om Zlatan ska vinna Guldbollen, igen.. Om drygt fem timmar vet vi.
Annars är det nu november igen, den värsta månaden i min mening men jag misstänker att jag kommer vara så upptagen ett tag framöver att det helt plötsligt är löning och bara en månad kvar till julafton.(Usch måste börja tänka på julklappar snart.)
Endast 9 dagar kvar till Breaking Dawn, tänka sig, jag som började räkna när det var över 400 dagar kvar!

3 kommentarer

J

09 Nov 2011 15:18

Vad är det som är femte gången gillt..?

M

09 Nov 2011 18:27

Ok det var 6 ggr då, jag hörde fem hela kvällen nämligen. Man blir mängdblind tror jag :p

J

12 Nov 2011 09:29

Det va kanske för att de pratade om femte i rad hela tiden :)

Kommentera

Publiceras ej