Första maj..

0kommentarer

Inte för att det blir några demonstrationståg för mig, men eftersom jag är en inbiten P4-lyssnare så hör jag just nu på intervju med Håkan Juholt, som varit socialdemokratiskt partiledare i en månad nu. Han har nog en god chans till att vända de onda vindarna runt (S), till viss del i alla fall. Personligen tycker jag det är positivt att man kan lyssna till en människa utan att bli illa till mods, det betyder inte att jag röstar på honom.
     Han har rensat i leden - "Om man har spelat några matcher och fått stryk så måste man ju flytta om på positionerna lite", och kan göra gott till oppostionen bara genom att börja om från början.

Men. Tror ni att vi någonsin kommer återvända till regering utan allianser? Hur ska då ett parti någonsin kunna vinna? Bara en tanke.

Kommentera

Publiceras ej