Målar och fixar, fixar och målar..

0kommentarer

 
Här är färgen som alla luckor och lådor ska målas i.


Idag har jag målat på ganska bra och städat köket, med Sportradion på högsta volym; både fotboll och hockey att lyssna till, vilken kväll. (Ja, jag lyssnade till och med på hockeyn, fast jag inte brukar tycka om den sporten överhuvudtaget..)

Ett par vändor till med rollern så kan vi hänga upp alla luckor, enligt planerna blir det på torsdag. På fredag blir det inflyttningsfest och allt handlande, storstädande och pyntande ska ju vara klart då.
Det är hyfsat tomt på skolfronten efter tentan då jag är ledig resten av veckan, men tyvärr behöver jag läsa Jane Eyre, skriva Discourse-uppgift (Electronic chatting) och göra grovjobbet till Linguistic uppsatsen. En galen vecka, som vanligt!

Kommentera

Publiceras ej