All those pretty things, Bless the pretty things..

1kommentarer

  

Äntligen, snart är veckan slut. Det är otroligt vad segt det går när man måste gå i skolan långa dagar och göra läxor hemma på kvällarna. Undrar hur man klarade det i gymnasiet. :p    
    
Just nu håller jag på med en Discourse-uppgift som ska in om två veckor, när allt annat också ska vara klart. Det är kanske inte det jag ska prioritera just nu eftersom den är värd mindre och tar kortare tid att göra än t.ex Linguistic exam (25 mars) eller Literature Essay (23 mars), men någonstans ska man ju börja.
Dessutom är Rekommendationsbrev riktigt roliga att läsa och ha åsikter om, vissa är ju för överdrivna att det bara blir roligt! I ett brittiskt brev stod det att den rekommenderade killen var "the outstanding student of his generation".
Min lärare verkar ju hänga med i mina tankegångar eftersom jag fick mitt första A på förra uppgiften :D Wohoo. Då blev jag stolt över mig själv.

Lite senare blir det Mr Sunshine på tv3 och jag hoppas att den lever upp till mina förväntningar. Med Matthew Perry som jag älskade i Studio 60 och Vänner (såklart), och Allison Janney som var fantastisk i The West Wing. Kan det bli bättre än bra då?

Take That – Pretty Things

1 kommentarer

Yvanna

12 Mar 2011 22:53

Aabsolut, mössan var på. Det går knappt att skilja på oss längre ;) Men du, Saade alltså? Vad tycker vi om detta? Jag måste ju medge att Danny var rätt. så. het. Och jag tycker inte ens att han är snygg. Oj oj. Jaja, Tyskland här kommer vi. Heh... ;)

Kommentera

Publiceras ej