One beautiful day..

1kommentarer

Igår satt jag trött som en 'det-tröttaste-du-kan-tänka-dig' på tåget hem från Stockholm och kunde inte låta bli att le. Kanske var det på grund av min trötthet som allt var så fint, just när solen började sänka sig över skogarna mellan Ösmo och Nynäshamn. Jag hade bara två timmars sömn efter Harry Potter Night på Vågen och jobb från 5.30. Av någon anledning somnade jag inte förrän efter elva på kvällen, för lite korkad är man ju..

Det känns förresten som lågsäsong nu när det är mörkt och regnet faller på oss, sommaren har väl precis börjat? Men antagningsbeskeden har börjat komma och jag anmälde mig till Vokabulärtentan i augusti, så hösten är väl på väg.

1 kommentarer

Ace

26 Aug 2011 23:06

G på tentan blev ett B i kursen! Yippi :D

Kommentera

Publiceras ej