26 juli..

0kommentarer

Jag hörde, vad som måste varit den sämsta sportrapporten någonsin, för en stund sen!
Stockholmsnytt 8.30: "Jag ska också nämna att det spelades oavgjort mellan Hammarby och Assyriska i fotbollens superetta igår. Det ska dock ha varit gott om målchanser på Söderstadion." Och det var allt.

Jo, gott om målchanser var årets understatement. Det var ju en av årets bästa matcher när vi återigen var över tiotusen personer på Söderstadion (10 081). Det var till och med så att jag glömde att jag gått upp 02 på morgonen och egentligen var ganska trött.
Matchen började dock lite konstigt eftersom J mötte upp direkt från Arlanda precis efter den tysta minuten för Norge. Det kändes ovant att stå själv, men jag kunde ju fått stå med B och hans "gäng".
Synd bara att våra många frisparkar, hörnor, kontringar eller ribbträffen inte gick in. Och tur att vi har Hopf för Aff kunde lika gärna fått in något skitmål.

Kommentera

Publiceras ej