We´re not invincible..

2kommentarer

Ja så var det nytt år igen, 2011. Undrar vad året har för planer för oss...
Nyårsafton blev trevlig i alla fall, där jag och J hade lite folk hembjudna till mitt tomma hus. Jag har bilder men har ännu inte tittat på dem, får se om några kanske kan visas för andra ;)
    Efter att våra gäster gått skulle jag gå och lägga mig men det blev ändrade planer när min bror kom hem. En liten "efterfest" som slutade med att jag sov på golvet och hade mycket att städa både igår och idag.
Note-to-self - Drick inte med bror igen, det klarar jag inte.

Nu mår jag utmärkt och ska njuta av de veckor som är kvar innan skolan börjar igen. Hoppas att få jobba lite för att fördriva tiden innan längtan efter våren blir alltför stark. Men det är bara lite drygt en månad innan träningsmatcherna börjar! Just idag är jag stark.

2 kommentarer

J

02 Jan 2011 21:26

Haha eller så kanske du kan lära dig att inte dricka så mycket.. Jag hade i alla fall väldigt trevligt har aldrig hört din bror prata så mycket :D:P

M

04 Jan 2011 16:31

Haha, ja det också förstås ;)

Ja det var ju kul för er andra, han är riktigt trevlig när han pratar!! :D

Kommentera

Publiceras ej