Mitt tvåtusentio i trettio punkter..

0kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån, började plugga på Universitet, tog körkort bl.a. Växte upp lite kanske man kalla det :p
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte att jag hade några, har sällan nyårslöften eftersom man aldrig håller dem ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja, en klasskamrat fick en dotter i maj.
4. Dog någon som stod dig nära? Inte mig så nära men min mammas chef i många år, och även min under några månader. 2010 var året då Kent gick ur tiden alldeles för tidigt.
5. Vilka länder besökte du? Spanien och Tunisien.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Vi får se vad året kan bjuda på, jag tror jag bara ska följa med.
7. Vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? Åh, jag är så dålig på datum... men den 28 augusti var det både Hammarbys familjedag och DG´s sommarfest. Annars så vill jag minnas Bajens cupmatcher; våra straffdraman i kvartsfinal och semifinal och så den grymma stämningen på ett fullsatt Söderstadion på finalen i Cupen! Och såklart Kronprinsessbröllopet den 19 juni!
8. Vad var din största framgång 2010? Att äntligen ha tagit det där jäkla körkortet, hur svårt var det egentligen liksom?
9. Största misstaget? Kan inte ångra något, det hjälper ju inte ändå.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte något allvarligt.
11. Bästa köpet? Måste säga säsongskortet, det är alltid värt sina summa men i år hade vi missat finalen om vi inte haft möjligheten att få förköp.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min lägenhet.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det har jag redan nämnt men Grym, fladdrande lycka har jag aldrig upplevt förut.
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010? Oskar Linnros – Från och med Du
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare och mer tillfreds.
16. De bästa nya människorna du träffade? Många nya klasskamrater på universitet, Kajsa "Olof" Söderlund och  Malin "Åke" Cammerfeldt för att det är möjligt att hitta sitt gäng den allra första dagen! Och Åsa Lundin för att jag inte skulle ha klarat av mina uppsatser utan hennes fantastiska råd.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slappat istället för att plugga, men det önskar jag alltid och det blir ändå samma sak varje år.
18. Hur tillbringade du julen? Med olika delar av släkten tre dagar i rad, som vanligt.
19. Blev du kär i år? Det trodde nog vissa, kanske till och med jag ett tag.
20. Favoritprogram? Bones.
21. Bästa boken du läste i år? The Kite Runner av Khaled Husseini.
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray samt en revival av deras gamla Snook. Haha, kalla mig gärna efter..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min lillebror tog körkort dagen innan min födelsedag, och jag blev bjuden på öl på Söderstadion dagen efter.
25. Något du önskade dig men inte fick? Guld i Svenska Cupen :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jobbade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om Bajen gått upp till Allsvenskan.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Randigt och skjortor, och den alltid så smickrande DG-uniformen.
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, jobbet, resor, film, Hammarby.
30. Vem saknade du? ........

Kommentera

Publiceras ej