24 januari..

5kommentarer

Det har varit en riktigt lugn helg, dock var lördagsfilmen America´s Sweetharts 3 timmar av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka. Fan vilken dålig film... ville bara säga det. Och förhoppningsvis komma ihåg det nästa gång den går på tv, så jag inte ser den igen!
   Nu har vi förresten två små söta katter hemma hos oss: Nisse och Märta, men än så länge gömmer de sig under soffan.. 
 

Ser på Guldbaggegalan och kollar bloggar just nu. Dear Jessie påminde om den fantastiska musiken i Disney-filmerna, de håller ännu, tänk Mulan och Herkules liksom :)


5 kommentarer

Jessica

25 Jan 2011 09:12

Klart du måste investera i Mulan Matilda! :D

J

25 Jan 2011 16:34

Du är mupp den är ju bra film.. kul och söt

M

26 Jan 2011 12:56

J, det tycker du bara för att John Cusack är med! Men jag tänkte på manuset, Billy Crystal kan få ägna sig åt annat :p

J

27 Jan 2011 10:56

du jag är verkligen inget fan av cusack.. han är ju typ den som är sämst i filmen jag gillar tjejerna de är de som är roliga men visst det är inte den bästa filmen jag har sett men bra tidsfördriv.. och då har jag nog ändå sett den ett 10 tal gånger..

M

27 Jan 2011 18:14

Ja de är ju bra, men jag tycker det är svårt när man har två leading ladies och en är tvingad att spela biroll.. Roberts är inte menad att vara något annat än huvudrollsinnehavare. Äh, i stora ensemblefilmer är det oftast svårt att få allting rätt.

Kommentera

Publiceras ej