14 januari..

0kommentarer



Ja, jag har nästan lyckats med uppgiften att se klart på två säsonger av Vita huset.. problemet nu blir ju att jag kommer behöva beställa tredje snart för att det inte ska ta slut!

Eftersom jag alltid varit intresserad av just amerikanska serier (trots att jag vet, och känner, att det blir för mycket ibland, men det är ju lite grejen eller hur?) så har det inte varit svårt att se avsnitt efter avsnitt.
Jag känner stor respekt för skaparna till denna serie, för utan att veta hur beslutsgången inom den amerikanska politiken går så gör denna serie ett brilliant försök att förklara just detta. Manus, musik, karaktärer och skådespelare samt kulissdesign är helt enkelt fantastiska!

Nu blir det lite jobb i alla fall så jag får en paus från denna senaste besatthet.

Kommentera

Publiceras ej