Dagen före Kollen..

3kommentarer


I helgen blev det bara tredjeplatser, blir det guld i VM mån tro?


Skid-VM i Holmenkollen drar igång imorgon, och Krönikör Karlsson tippar nio guld...till Norge. Men visst, något annat vore dåligt för norrmännen på hemmaplan. Endast ett guld går till Sverige fortsätter Karlsson, till våra stefettherrar som han tippat med hjärtat.
     Tipset publicerades på Dagladet.no, och där fastnade jag sen i alla artiklar om mästerskapet. Jag var ensam inne i lägenheten igår och roade mig därför med att läsa högt, haha, ja och resultatet kan nog knappast kallas norska - snarare någon slags gränsdialekt mellan Sverige och Norge. Fint var det iaf, och artiklarna var intressanta. Särskilt den som drog paralleller mellan Petter Northug och Norges nya mentalitet. Att låta andra göra jobbet och sedan spurta om på slutet. Om det är sant lämnar jag osagt, mycket kan man säga om denna man, men ingen kan förneka att han är en grym skidåkare! Men några medaljer tycker jag vi ska kunna sno från dem ändå!

Och J, angående mustaschen. Vad jag förstod av artiklarna så ska den bort innan VM börjar. Tur det.

3 kommentarer

J

24 Feb 2011 17:48

Borta va den och krossad blev han :P MARCUS HELLNER!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Fast jag gillar ju petter också och han är ju råhet:P fast marcus är ju mer än råhet.. om man nu kunde vara det ...

M

24 Feb 2011 20:54

Haha, du bara för det ska jag posta den råheta bilden på petter.. inte för att vi inte har sett det "live" liksom men ändå..

Åh, Marcus Hellner - du tycker inte att du överdrev men hjärtan nu? :p

J

25 Feb 2011 14:48

Haha nej han är värd alla hjärtana och några till :P

Kommentera

Publiceras ej