K för Kontroll..

0kommentarer

Det är bara onsdag idag, den här veckan har gått alldeles för långsamt. Jag har massor av phrase structure trees i mina anteckningsböcker, det ser ut som mina gamla matteböcker när vi höll på med ekvationer. PS trees använder vi när vi ska bryta ner meningar i fraser och analysera dessa. Men det är bekanta saker som vi bara utvecklar nu så det är okej. 
  
Främst har jag börjat mina två valbara kurser och det är dessa som har gjort veckan tung. Efter seminariet idag om Discourse analysis började jag seriöst fundera på att byta till vad som helst förutom just detta.
Det kommer bli komplicerat men allt blev bättre när jag kom hem och läste igenom beskrivningar och kollade uppgifter.
Man kan säga att jag gillar att ha kontroll på vad jag själv ska göra. Gick igenom scheman och inlämningsdatum en gång till för säkerhets skull - det är inte för inte som jag har två kalendrar!

Imorrn blir det Historiaföreläsning med Trå. K. Tråksson, hoppas jag inte somnar..

Andreas Johnson – A Little Bit Of Love
We´ve come a long long way,
from the streets we played
in our neighborhood
No matter what they say,
we live the way we do, the way we do!

Kommentera

Publiceras ej