17 februari..

2kommentarer



Discourse analysis-boken är inte så farlig som den kanske låter, den är faktiskt intressant. Så det så.
     Nu är veckan snart slut, fort har det gått och jag är fullt nöjd med min produktivitet om man kan säga så. Jag hade nämligen väldigt många uppgifter till nästa vecka och dessa är nästan helt avklarade redan. Imorgon väntar en Workshop på två timmar, sedan en trevlig lunch med två av mina f.d klasskamrater från förra terminen och lite jobb på kvällen. Jag ska inte tänka på läxorna förrän på söndag igen tror jag.. För i helgen är det ju till att måla i köket och se på Melodfestivalen!! Nu måste ju låtarna bli bättre, eller?

2 kommentarer

Jerk

18 Feb 2011 21:51

blir de inte bättre så är det helt otroligt..har varit ett grymt svagt startfält hittills i år..

Jerk

19 Feb 2011 19:14

inte så höga odds på den, han har jag dessutom de röstningsbenägna unga tjejerna på sin sida...hoppas bara att det är några bra låtar med denna gång..

Kommentera

Publiceras ej