7 december..

0kommentarer

Så var den ledigheten slut. Skönt var det, trots att jag jobbade hela lördagen så fanns det gott om dagar kvar för att känna sig riktigt ledig, nästan som försmak på jullovet. Är rädd att nästa vecka blir jobbigt trots att vi bara har två lektioner men vi ska skriva en miniforskningsuppgift till sista veckan. Men med lite planering går det nog.
Har för övrigt precis sett ikapp Den som dräper och Anno 1790, himla bra med play-tv. Två av mina studiekompisar pratade idag om att man moraliskt sett borde betala tv-avgift när man använder svtplay trots att man som de inte har tv hemma. Funderar över vad det är som gäller där?
Själv betalar jag, har ju tv och anser att svt är bra på vad de gör, både i egenproducerade program som Anno eller Veckans brott samt dokumentärer på svt24 och Kunskapskanalen.
Och Vinterstudion, icke att förglömma! Kalla mig gammalmodig men allt det fyran tar över särskilt i sportsammanhang ska alltid vara så 'flashigt' á la Jihde och Ekwall, då föredrar jag hemtrevligt med Pops & co.

Kommentera

Publiceras ej