26 augusti..

0kommentarer

Tiden går fort, återigen... Jag som funderade på att lägga upp lite bilder men jag har ju blivit så otroligt beroende av min iPhone att jag knappt använder vanliga datorer längre, än mindre digitalkameran. Usch, tekniken går för snabbt framåt. Men här kommer några från München i alla fall.

  

Vardagen har återvänt till det normala, sommaren är både enligt tidtabell, väder och hösterminstart över för detta år, sommarfesten har varit och som vanligt vänt upp och ner på saker och ting, men kul är det främst, som alltid!

Historiaböcker är beställda, dock inte ens hälften av de som behövs men jag tror det ska bli riktigt roligt (och jobbigt) att plugga medeltid osv. Hoppas även på att träffa lite nya pluggkompisar och till och med... fast bara lite grann längtar jag efter hösten med varma halsdukar, tända ljus och sköna soffkvällar. Plus en viss biopremiär som bara är 81 dagar bort.

Kommentera

Publiceras ej