Var tog helgen vägen..

0kommentarer

  

Redan. Måndag. Idag.
Det var på håret att jag lyckades hålla mig vaken under seminariet idag, jag satt och blinkade långsamt. Marion tittade lite konstigt på mig ibland och då nickade jag och såg mycket intresserad ut, tur att hon inte frågade mig någonting idag eftersom jag inte heller haft tid att läsa ut varken Jane Eyre eller dikterna, artiklarna och introduktionen till The Victorian Era ;)

Lördagen blev fortsatt bra med grym konståkning i Globen, dock utan mina favorit-isdansare Kerr som var skadade. Men man måste ju älska Pluschenko, Stephane Lambiel och Kristoffer Berndtsson, vilka showmänniskor!
Därifrån blev det snabbt hem och byta om till party igen, som blev bra framåt kvällen. Inte mycket sömn dock, därför blir det nog tidig kväll idag ;)

Kommentera

Publiceras ej